Európai Úniós Pályázat

  • a kedvezményezett neve: COOL-AIRCONDITIONAL Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
  • a projekt címe: Vállalati komplex infokommunikációs fejlesztés a COOL-AIRCONDITIONAL Kft.-nél
  • a szerződött támogatás összege: 15.960.000,- Ft
  • a támogatás mértéke (%-ban): 40,00 %
  • a szerződött visszatérítendő támogatás (hitel) összege: 19.950.000,- Ft
  • a visszatérítendő támogatás (hitel) mértéke (%-ban): 50,00 %
  • a projekt tartalmának bemutatása: A COOL-AIRCONDITIONAL Kft. működésének kezdetétől foglalkozik épületgépészeti szereléssel, továbbá megoldásokat kínál klímaberendezések telepítésében és légtechnikai rendszerek tervezésében, kivitelezésében. A kínált és igénybevett minőségi termékek, szolgáltatások iránt mutatkozó egyre bővülő kereslet és az ágazat specifikus szakemberhiány megköveteli, hogy a szervezetben olyan strukturális változásokra kerüljön sor, amellyel hatékonyan és egyszerűen lehet tervezni, szervezni, nyilvántartani, nyomonkövetni, kimutatni és elemezni a párhuzamosan jelentkező humán-, eszköz- és anyagerőforrás kapacitásigényeket, a vagyongazdálkodást, a terv-tény adatok adott pillanatban mutatkozó állapotát.

A gazdálkodás mérete, a forgalmazott termékpaletta összetettsége és a hozzájuk kapcsolódó speciális adminisztrációs terhek miatt szükségessé vált a folyamatok újragondolása a költséghatékony működés és a vagyongazdálkodás biztosítása érdekében. A gazdálkodó rentábilis beruházási igénye olyan egyedi informatikai rendszer bevezetését indokolja, mellyel képes a munkavállalók, beszállítók és egyéb (eszköz, anyag) erőforrások tervezésére és kezelésére, illetve online módon aktuális vezetői információkhoz való hozzáféréshez a vállalkozás valós idejű működési állapotának vonatkozásában. Cél a szervezeti működés átláthatósága és egyszerűsödése, amely a beszállítók és vevők megelégedettségéhez, a munkavállalók és vezetés jobb kapcsolatához, hatékonyabb készlet és vagyongazdálkodáshoz vezet.

Az InfoGrid vállalatirányítási szoftverrendszer hat célfunkcionális területen történő bevezetésével a munkafolyamatok integrált rendszerben kerülnek menedzselésre, mely során egy rendszerben dolgozhatnak az árukezelők, értékesítők, adminisztrátorok és a menedzsment, amely versenyelőnyt biztosít a hatékonyság növelésével elsősorban a gyors, tudatos vevőkezelés és kiszolgálás, az értékesítés támogatása révén.

  • a projekt tervezett befejezési dátuma (ha megvalósult, akkor a tényleges befejezés): 2020.02.02.
  • projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00522